faAaAaAAAaaaN

va dåligt(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) jag bloggar
men jag kan la blogga om dagen iaf:
vaknade hos bella vid..1? åt frukost o började kolla på en skräckfilm!
men pappa ringde o sa att han hämtar mig eftersom han ändå skulle hämta farmor, annars skulle jag fått ta bussen och hade inte lust med de..så han hämtade mig och när jag kom hem va båda mina mostrar där(A)
glad chey :D
poolen är lite mer än halvfylld nu (Y) tagit 2 dagar..
nu ska bara gammla ''altanen'' rivas o byggas om helt.
har fått mer påskägg ätit as mycket godis.. as äcklig "påskmaaaat" och sånt har även solat (A)
idag har de varit jätte varmt, som en sommardag =D
jätte många träd har (vafan ska man säga-.-)börjat fått blad haha? :o
fin fint
jag tycker att de är jätte tråkigt att läsa inlägg/blogga om man inte har några nya bilder
därför de är dålig uppdatering så ska ladda över bilderna från kameran/mobilen imorgon o då bloggas de mer (A)
puss & kram

Kommentarer !

Kommentera här:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0