fjortis fest

är det ikväll
la primavera ;)
va där förra året, då va de verkligen inte detta vädret!
nejnej, stog ute i kön med Bella & Alva och frös i bara klänning.
nu kan man typ sola utan sol där ute ju haha
men de va inte kul någon stans förra året, så varför gå dit i år?
MEN IALLAFALL så är de fullt med fjortisar och sånt så blä
ikväll sitter jag i soffan och käkar pizza och kollar film själv medans alla andra är iväg o grillar.
skulle hänga med, men orkade inte så vi ska grilla imon med (A)
psss. imorse duschade jag som sagt, sen orkade jag inte fixa mig eller nått så fasnade vid facebook så blev inga bilder ehhehe latis..
aja ska kolla vidare nu. pusspuss !


Kommentarer !
Skrivet av: Anonym

Vad kul att du var med i Dagens blogg!

Den är nu avslutad, gå in och se om det var du som vann eller anmäl dig igen till dagens blogg om du vill ha en ny chans att vinna tusentals fler besökare! :) .

http://beich.blogg.se/2011/may/dagens-sondags-blogg.html#comment



Lycka Till!

kram Bea

2011-05-01 @ 08:36:42

Kommentera här:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0