förlåt men jag suger

allvar?!?!
jag suger verkligen på att uppdatera
aja, kom hem för snart tre timmar sedan. varit ute med min älskade bästa vän Isabella,Stefan,Ludde,Daniel och Besart!
sen kom någon random full man & Bella cyklade hem så Stefan o Besart blev typ bästa vänner med han direkt o jag o dom andra typ satt o kolla på dom haha, så jävla fail!
nu ska jag typ sova snart, är jätte trött!
helt underbart lov hittils :D!
och sommaren börjar närma sig också, va ju typ runt 30 grader idag!
solade faktiskt
har blivit jätte brun
in my dreams
men aja, pusss :d

Kommentarer !
Skrivet av: SANNA

SV: Okej! :D Jag ska snart ta lite bilder till bloggen :) Är allt bra med dig idag? :)



KRAM

2011-04-20 @ 11:39:58
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera här:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0