FUCK LIFE

tror jag börjar bli allergisk mot nått :(
mina ögon är typ fucked up
o så nyser jag 24/7
och min mun/hals typ kliar man ba wtf?!
INTE KUL

igår stängde jag av datan o allt sånt redan vid 12, jag va as trött & tänkte sova hela dagen
men nej, vad  tänkte jag på?!
min bror är typ cp o skriker, värkligen skriker när han inte får som han vill eller när han bara leker :s
och tänker inte alls på att folk(jag) ligger o sover!?!?!
klockan var då halv 9 på morgonen.
en lördag.
så då va min morgon förstörd :(
idag ska jag typ kolla på lite filmer o sova o sånt :)
tänkte ta lite glass med, sen kom jag på att DEN SAKEN(johan)ätit upp den med!!?!?
är iallafall jätte trött, helt perfekt att vara ledig i 11 dagar !

igår hjälpe jag mamma att städa huset med:) annars får jag inte pengar
bara därför jag städer lixom
men sen när jag städade mitt rum lite, så kollade jag lite i min garderob o min låder med kläder i..
eller jag fick ett cp ryck o hade lust att städa där med(extra jobb you know..)
så jag gjorde de, blev faktiskt helt okejjjjj ..........................
därför jag va så trött kanske hehe har lite för mycket kläder som jag inte kan ha/är as fula/för varma/kalla o sånt
måste rensa de också .....
jobb jobb
varför skriver jag de här igentligen?!?1
ingen bryr sig HAHAHA
aja nu ska jag sätta på en film o chillaa
pösss :D

Kommentarer !

Kommentera här:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0