haha ägd

igår vid 4 kom bella hit, sen kom josse o lite sånt :D
sen på natten så tänkte vi kolla film, så jag gick in o laddade ner paranormal activity tokyo!
AS LÄSKIG FFS
kommer inte ens ihåg att jag bloggade inatt haha ;o
sen har vi busknackat på mitt egna hus
så min bror o hans kompis trode att de va någon annan =blonda
o bara för de så blev vi utelåsta
o sen ''solade'' vi lite sen hade vi(jag) gräsbollskrig ?:o
helt normal dag för oss typ
sen nu stack hon hem för hon ska köpa en cykel(mobbad)
sen kommer hon kanske tillbaka o då ska vi kanske ut med stefan o dom hihi
ajaaaaa pusspuss losers

Kommentarer !
Skrivet av: Majuss.se

Hej allt bra idag =) ?

2011-04-18 @ 16:26:27
URL: http://Majuss.se

Kommentera här:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0