header!

tjena!
blir att snabbt inlägg om att jag ska duscha fixa mig & ta lite bilder till en ny header.......................................
asså jag pallar igentligen inte sitta o grejja med en header i timmar men gör de för eran skull <3
funderar på att ta bort bloggen, har lixom inget att blogga om längre, samma saker händer varje dag ju?
vaknar. fixar mig. skolan. hem & äta, sitta vid datan. ut med någon/några på kvällen. sova. vakna. fixa mig. osv..
kul liv
vad tycker ni?
ska jag ta bort eller ha kvar?
och ge gärna tips om vad jag ska blogga om, jag menar de tar någon minut att kommentera vad just du vill att jag ska blogga om.
ska jag ta mer bilder? skriva mer i inläggen? om vad isåfall?
starta en dagens blogg tävling? göra en hiss o diss? blogga om mode som alla andra bloggar?
ge förslag tack ;)
så om jag inte får någon kommentar om de, tar jag bort bloggen?
de va väll inte så svårt att förstå hoppas jag :)

ska faktiskt ändra lite annat i bloggen nu när jag ändå håller på också..kanske en helt ny design..?
vi får se :)
nu ska jag inte sitta här o tråka ut er, blev lite längre än vad jag hade tänkt.
ska fixa rummet & duscha nu!
puss och kram!

Kommentarer !
Skrivet av: Fiona

heeeej ! söta sofie , du kan skriva mer i inläggen , och hiss & diss , tävlingar osv :D ! det är mitt tips till dig , & jag bryr mig inte om du inte har ngt o blogga om , eller om det händer samma saker hela tiden .. skriv endå =) .. PS. DU FÅR INTE TA VÄCK BLOGGEN OK . DS . =)<3

2011-04-30 @ 15:31:50
URL: http://fionakrasniqi.bloggplatsen.se
Skrivet av: aalleeen

För det första: tar du bort bloggen så slår jag dig, då o

åker jag antagligen in i fängelse och då är allt ditt fel <3 :)

För det andra: starta en modeblogg eller något. Jag tycker iallafall om din stil fett mkt och det tror jag andra gör :)

ellerr ha kvar denna bloggen, ha lite tävlingar, ha typ kul med din blogg :) ha det bra och lycka till

2011-04-30 @ 16:55:50
URL: http://aalleens.blogg.se/
Skrivet av: Emina

Nej, ta inte boooort bloggen!

Jag tycker att du borde skriva liiite längre inlägg, denna var ju lång men asså ibland skiver du korta ;p

Och så tycker jag att du typ kan skriva om mode& typ kläder du ser på nätet som du tycker är fina. Och så kan du typ ha dagens låt & sånt där :P



hejdå ;D<3

2011-04-30 @ 21:50:14
URL: http://eemiina.bloggplatsen.se/

Kommentera här:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0