Bloggning varje dag!

Dag 1 - Bild på mej + 5 fakta

Dag 2 - Vilka bloggar jag läser

Dag 3 - Nånstans du ska resa

Dag 4- Vad jag vill bli när jag blir större

Dag 5 - Din bästa vän!

Dag 6 - Favorit film & favorit låt

Dag 7 - Min favorit årstid & varför

Dag 8 - En resa du kommer ihåg

Dag 9 - Bild på mig för ett år sen

Dag 10 - Bild på mig & bästa vän

Dag 11 - Mitt rum i bilder

Dag 12 - Bästa köpet 2011

Dag 13 - Barnprogram ja kollade på när jag var liten

Dag 14 - Min favorit högtid

Dag 15 - Vad som händer i sommar

Dag 16 - I min väska har jag ..

Dag 17 - Favorit djur

Dag 18 - En vän du brukar vara med

Dag 19 - En du litar på

Dag 20 - En saknad vän

Dag 21 - Din gardrob

Dag 22 - Hiss&Diss

Dag 23 - Bästa ämnet

Dag 24 - Vad jag ska göra idag

Dag 25 - Favorit artist

Dag 26 - Ett kort någon annan tagit på dig

Dag 27 - Ditt favorit klädesplagg

Dag 28 - Detta gör jag på helgerna

Dag 29 - Dagens outfit

Dag 30 - Något du vill göra innan du dör

Dag 31 - En bild på dig i årets första snö


Kommentarer !

Kommentera här:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0