Mitt 2011 :DD

Fick ny data i våras så har inga bilder från vintern 2010/ 2011
Men jag va jätte mycket med bella
Vi byggde pool
Jag fick systemkamera
Jag var i malmö flera gånger
Va i stugan i 2 veckor
Va i eskilstuna
Var ensam hemma, så bjöd hit lite komisar & där träffade jag även Louise
Reste till grekland i 2 veckor
Va på konfa läger
Rix fm festival med Sosso Emina & Bella
Började umgås med Sosso ♥
O sosso är en av dom få jag verkligen an lita på, loveu <333333333333333333333333333333
& Vi bakade tsm! lyckat hehe ;)
& Vi började träffa Andre Emir Kim Berhan Memo Erik Lorik osv,
Har skit kul tsm med dom & dom ger mig även feta problem hahah, MEN älskar dom lika mke för de
Linda började i vår klass & gillar den tjejen starkt!
Har så mkemkemke mer bilder & fler minnen men pallar inteee
& idag hoppas jag på ännu ett minne
NYYYÅR

Kommentarer !

Kommentera här:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0