Mitt liv

Asså kolla, min mobil gick ju sönder i typ lördags eller nått
Och när jag la in den i datan stog de att den laddades o man kunde säkerhetskoppiera den osv, så de är bilden på mobilen som inte kommer fram. Pappa skickar den på lagning idag & hoppas på en ny eftersom den inte bara är sönder där, den gå inte sätta på ljudlöst, lås knappen är sönder (tog sönder den igår) HAHAHAH omg
Så har ingen mobil alls tills den kmr tbx hehe
När mitt abonemang går ut om ett halv år taggar jag en ny iphone, 5an ♥ om den ens har kommit ut då HAHAHHA dör

Kommentarer !
Skrivet av: linda

HAHAHAHAHAH blooondie!

5an kommer ut 2015 , tror ja dör ahahaha<3

eller nåt sånt

2011-12-19 @ 16:11:00
URL: http://lindakaltrina.blogg.se/

Kommentera här:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0