Tråkigt? ohja

Vaknade halv 9 (?!?!?) & började kolla en film
Obsessed- skiit bra, men tog pauser hit o dit
Så blev klar med den typ 8 på kvällen
Vid 5 (?) gick jag ut o vi gjorde si & så, va SÅHÄR FKN NÄRA att jag fick en raket på mig omg fuck you
Gick hem typ 7, inte så kul
Sen har jag kollat på Human centipede 2 & den är verkligen något av de sämsta jag någonsin sätt..
Om ni har kollat på 1an så förväntar man sig 2an 10ggr bättre
Men du får den 10ggr sämre
Den är svart/vit
Dom pratar nästan ingenting på hela filmen :s
Huvudpersonen säger inte ett ord
Äcklig som fan är den också, mke blod & en kvinna dör o sen vaknar upp & föder värsta barnet i en bil omg
Ska snart sova, imon är de julafton också.. känns inte alls som jul
God jul

Kommentarer !

Kommentera här:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0