39,8 graders feber -.-

ingen bloggning idag.
pallar inte sitta vid datan :)
blir att kolla film heeeela dan.
sov typ inget inatt, för 2 killar stog och knackade på mitt fönser och sen så kunde jag inte sova för min hosta..
igår kollade jag på tusen gånger starkare.Den är så jävla bra !!
Signe är en blyg 15-årig tjej och i hennes klass är det de stökiga killarna och den populära Mimi som styr. När den nyinflyttade Saga börjar i klassen sker dock en förändring, hon bryter mot de oskrivna lagarna om hur tjejer bör agera. Till en början beröms hon av lärarna för att hon tar för sig och är stark, jämfört med de andra tjejerna, men då de följer hennes exempel utbryter kaos.

Kommentarer !

Kommentera här:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0