damparN här ja

AASAÅÅAÅÅASÅAÅ zsxdfcGJHklJHGSdfghLl !!!!
får seriöst talat damPpP på en i min klass !!!
omgogogmo mseigahfaeafek !!!
AAAHAHAHAHAH fyfan asså.
snälla gå o dööö
ingen bryr sig om dej nooooOOOooooOooob.
hatar dej äckel äcklel äckel .
fattar du inte eller ? du är fkn mobbad.
INgen gillar dej förutom såna som bor på andra sidan stan
omg tror man är snygg men nej inte nära. ingen tycker de förutom din äckligt fula pojkvän o bästis ;s
snälla! jag vet att du läser detta nu & ta åt dej !
ta åt dej så jävla mycket !


haha förlåt för dammmpet men behöver dampa av mej lite ibland.... bara att gilla läget ;);););););)
svara på frågorna med ett ord som börjar på första bokstaven i ditt namn.
Jag heter: Sofie
Jag vill: Stensofta
Jag har: Söta vänner
Jag är rädd för: Sprindlar
Jag är inte: Snäll
Jag sjunger: Sjukt bra
Jag är: Singel
Ett djur jag påminner om: Snigel HAHAHAH
Jag älskar: SSSS bella hihihi ♥

My lovely best friend som jag älskar mest i hela världen har gjort ett litet underbart inlägg i sin underbart fina blogg om mig !!! så fkn söt hon ääär !!
älskar dej sötis <3<3<3<3
jag tvingade inte ens henne, thats my giiiiiirl <3
kicka på bilden för att komma till hennes blogg ↓


Kommentarer !

Kommentera här:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0