estop med bella

bella kom hit igår vid 9 så snackade vi lite o så :)
sen vid halv 11 stack vi ut med stefan, johan & daniel.
de va aaaas kaaallt !
så vi stack hem sen igen höhö :D
sen åt vi lite o sen somnade vi till en film.
och nu idag så stack vi till eurostop och där så köpte bella presenter till sin syster och sin kusin :)
sen tog jag bussen hem o käkade :)
o vid 6 kommer min broshas kompis familj hit o käkar o sånt :D
så ska duscha o fixa mig lite nu !
ska faktist sluta platta mitt hår tror jag :)
de är skit slitet ........................ o kommer aldrig mer klippa de tyvärr eftersom jag inte kan lite på nån .......
dom klipper bara av 10cm ........
aja pöss ! :D

Kommentarer !

Kommentera här:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0