hej jag heter sofie o jag är cool..

assåssåsåså guuUuUuUuUdddddD
har inget att blogga om :(
men idag har jag varit i skolan(nahe ^^?)
& så vann vårat team på vollyboll eller vi kom lika med några andra nerds ..
o så sen va jag med bella liteee :D
ah så äre ju alla hjärtansdag idag hehe
trevligt för dom andra höhö .
har nyss pluggat lite svenska o engelska
asså seriöst pallar inte med så mycke läxor o prov
let the school burn in hell !!!!
men isf så ska jag plugga lite till ett so prov som vi har imon
kul :D
not ;)
men aaaaaaaa :D
pössss <3
- hhoooottt ..
sa åt en söt friend att kolla upp hur mycke pengar jag skulle tjäna på min blogg om jag la in reklam o sånt & de va mycke pengar hahahahah

Kommentarer !
Skrivet av: allenstyle [:

haha, just det.

Det blev rätt mkt :D

2011-02-15 @ 14:52:42
URL: http://allenstyle.bloggplatsen.se

Kommentera här:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0