lov & jag mår dååligt

asså åååååh :(
får panik!!!
nej skojar bara
men varför fryser jag så mycke att jag skakar? :S
när de är typ 500 grader inne på mitt rum?
jag som nyss blev frisk :(
vill inte bli sjuk nu
nu när vi har lov och alllllllt :(
alllltsåå när jag kollar upp så gör de aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaSSSSSSS ont i huvudet
asså nu tänker ni säkert '' öhm vadådå? har du aldrig varit sjuk eller?''
men nej de har jag faktiskt inte .
haha skojar bara igen
men asså jag har varit sjuk men inte såhär ..
aja skit samma
ska inte klippa mig idag för jag mår inte bra ju
&& min ena hand är kall & den andra är varm man ba ööööööh
men aja nu ska jag kolla på mean girls 2, tror dock att 1an är grymt mycke bättre
pösss

Kommentarer !

Kommentera här:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0