ni kommer aldrig få veta..

..vad jag ska göra på helgerna längre !!
eftersom om jag säger nått så sprids de o då kommer folk o äggar mitt hus tex ;d
inte så jätte kul höhöhö

asssssååå på 9 månader har jag gjort 200 inlägg i förra bloggen, bra eller dåligt ? (A)
men sen tog ja ju en lång bloggpaus i nån månad också :P
ASSSSSSÅSÅSÅSÅÅSSÅSÅSÅ hgjklöfdäghsökjh har inget att blogga ooooooomomomomo
så nu ska jag kolla på film, de blir
- the cook
skräck/komedi.
- En lång helgledighet väntar i den kvinnliga studentföreningen Lambda Epsilon Zetas hus. Det är en handfull tjejer som ska ägna sig åt tre dagars fest, erotiska lekar och märkligt läckra måltider som tillagas av den nya och mycket märkliga kocken. 

Medlemmarna försvinner en efter en, och de som är kvar dras in i en mardröm av blodig slakt, ofrivillig kannibalism och dubbla portioner naken hud.

Kommentarer !
Skrivet av: din babe

du kan ju skriva efter vad som har hänt på helgen får jag tror vi alla är lite nyfikna !! ps. i love your blogg!! du e så jävla söt!! hihi pusseN

2011-02-04 @ 23:39:45

Kommentera här:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0