sho brää

tjeena folkeeet :D
dagen har varit soft
för att vi inte hade nån idrott & kollade vollyboll ist :D
fettt kuuuuuuul
o sen fick vi sluta 40 min tidigare i franskan som sagt (y)
nu ska jag gliiiiiiiiiida in i duschen o sen sooooova :D
asså guuuud
jag älskar att sovaaa
men imon slutar jag ju typ 12.55 såå sen äre looooooooooov :D
loove :D

assså åhhh!!
jag är typ feeeeeeeting yyyyr !! :(
kan inte ens resa mig från sängen typ :(:(:(
men skit samma ingen bryr sig
så nu ska jag duscha
pööööööössssss :D!
hmmmmmm en bild jag inte har tänkt att visa för nåågon(förutom dom som kollar mina bilder på datan).
så vsg

Kommentarer !
Skrivet av: dbdsfbgvadsvx

skaffa byxor.

2011-02-19 @ 20:04:05

Kommentera här:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0