10 things - about me!

- Jag kollar oftast på disney channel eller 6/5an
- Jag älskar att fota med min nya kamera!
- Jag älskar film! mest skräck :o
- Jag hatar när folk kommer med samma t.ex tröja som jag, dagen efter jag har köpt den. När jag vet att personen har sätt mig i den innan.
- Jag älskar körsbär!
- När jag sjöng "om sanningen ska fram (vill du ligga med mig då)" fick mamma för sig att berätta att min kusin hade fått barn..
- Jag gillar inte stränderna i Sverige men ääälskar dom utomlands!
- Jag kommer vara pank tills i slutet av oktober!
- Jag längtar redan till "höstlovet".
- Jag bryr mig inte så mycket om vilket skal jag har på min iphone som vissa andra verkar göra!
Bryr mig ändast om någon jag "känner" har samma & jag gillar inte de någonstans.

Stänger datan nu så vaknar nog rätt sent imon så detta är tidsinställt! kl 10 ska de vara uppe!

Kommentarer !

Kommentera här:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0