Dagen..

Vaknade 12-halv 1 & åt mat hehe sen gick jag upp och hyrde "darkness" och den var faktiskt riktigt bra! Haha en sak ba.. Är de bara jag som tycker synd om alla barn (mellan 5-7år) i skräckisar som får ligga ensamma i deras rum när de händer fett randomiga saker i samma rum?! jag menar, mamman/pappa kommer in och säger godnatt, pojken/flickan frågar om lampan kan va tänd..dom säger nej, släcker och stänger dörren!!? skulle aldrig våga vara dom HAHHA. Okej jag vet att de står typ 4 andra personer i rummet och håller i kameran osv MEN ÄNDÅ !!
Aja, sen åt jag igen & sen stack jag ut med Sosso! riktigt länge sen hehe!
Vi gick iallafall runt lite överallt :)
Tillslut hamnade vi i Andersberg, och när vi skulle gå därifrån va den en kille..haha så jävla awesome!
Han lekte cool med sin boll sen ramlade han HAHAHAHAHAHHAHAHA dog lite där ja.. Sen låg han kvar också som att han hade legat där hela tiden o frågade vad vi skrattade åt & då började vi skratta ännu mer och sen sa han typ "C. ronaldo ramlar också" HAHa de va iallafall kul HAHAH :D
Sen gick vi tbx till fyllinge och träffade påå André, Emir, Adel o alla dom hehe.. De va najs :)
HELVETE va långt detta blev.. PUSSHEJ!


Kommentarer !

Kommentera här:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0