Hittade internet :O

Hejejejejej!!!!
Idag har de varit bra väder så vi åkte till en nybyggd flytbrygga ute i havet vid 10 och badade! Sen en gång vid.. 2 och en gång för en timme san ungefär, sen har alla sätt orm, men inte jag hahahah :( Men alla går upp 8 (!!) på morgonen och börjar koka kaffe, diska, ta fram frukost, damsuga, bygga hus osv.. (skämtåsido med de låter ju fan som att dom gör de!!)
Nu är jag ensam här och har kämpat med att hitta internet sen igår och nu funkar de, yey! iaf så är alla andra ute i skogen och plockar blåbär osv
Nu ska jag kolla "film", har säsong 4 av criminal mindes!! :D:D:D:D + my name is earl säsong 3 :D:D
Har tagit mååååånga kort också (A)
Men kommer inte ladda upp dom nu för att ladda upp en bild tar MINST 20 min :(.

Kommentarer !

Kommentera här:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0