Glad midsommar!

Hejsan alla! :D
Har inte bloggar på typ as länge och folk 'nämner inga namn'(ISABELLA)tjatar såå här har du älsk.
Idag vaknade jag vid halv 11 & fixade mig osv och stack ner till stan med min mor. Är ju rea i de flesta affärerna så man får la passa på.. och jag fick hem lite också!
- 2 par shorts [ginatricot & cubus]
- 1 par mjukis [cubus]
- 1 hoodie [cubus]
- 2 t-shirts [ginatricot]
- 2 "maglinnen" [bikbok]- till ett par av shortsen!
- 2 bandeau [bikbok & ginatricot]
- 3 trosor [ginatricot]
- 1 lite finare linne [bikbok]
- fick även öronhängen på bikbok.
Var "bara" inne på 3 affärer men de tog ändå 2 timmar+att de inte blev så billigt. Hehe.
Sen åkte vi hem o åkte direkt iväg till farmor och till jula(tror de heter så vaa?)och köpte en sak till poolen :D
Sen har vi grillat och käkat jordgubbstårta!:D
Och så har vi spelat & kastat pil osv..
Soft dag iallafall :D
Igår fyllde då farmor år så lite av släkten va här. Fick två tröjor av min kusin också, tackar :]
Alla kom vid 18 & så åt vi grillat och lite grektisk (fett random iknow). Sen åt vi tårta osv.
Dom stack la runt 2-3..
Har inte så mycket att blogga om eftersom jag har varit sjuk sen vi fick sommarlov..
Så jävla dåligt väder de är!!!
Vill ha sommar nu!!!
Längtar till Grekland!! & stugan med bästa Bella!!♥
Hoppas de blir bättre väder denna gången.. förra gången vi va där var de regn hela tiden!!(2 veckor).
I år ska vi ändå bara vara där i en vecka så hoppas på mycket sol!
Aja.. ähh..
Är frisk nu iallafall..? Och Bella blir sjuk! tåååppen.. krya bebis♥
SEA

"Trötta" cheyer
Love u ♥

Kommentarer !
Skrivet av: emma

shoppingbilder? =)

2011-06-26 @ 18:13:39

Kommentera här:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0