nyss vaknat och..

Helvete va varmt de är!
Klockan va typ kvart i 10 när jag vaknade och så ba gick jag ut för att se om någon va vaken typ, så bara va de 30 grader??!?!
Undra hur varmt de kommer vara lite senare på dagen? & hur varmt de kommer bli i poolen? hihih :D
Men iallafall så kom jag ju hem från Malmö igår, de har varit riktigt kul faktiskt!
När jag kom hem käkade jag pizza och sen solade jag (inte alls mycket eftersom jag inte vill bränna mig mer på mina armar, ben & i fejset..) sen badade jag också..med Johans vänner för jag har inga egna vänner
Erkänn brun och inte röd?????
Och klaga inte på bilden, lägger ut den bara för att visa hur BRUN jag har blivit, inget annat. Osv osv..
Kommer snaart ett inlägg om bilder från Malmö för jag har inget annat att blogga om!
PuSs

Kommentarer !

Kommentera här:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0