söfjjlsjri hej

Yey :D!
Hitills har tagen varit perfekt typ :D
Började med en sovmorgon, hade sedan Svenska med jobbade inte alls mycket så fick sluta & sen hade vi Engelska tror jag? Och på den satt vi i datasalen och spelade!
Sen skulle jag egentligen ha Franska men de va inget så fick hål2timme(eller vad dom nu än kallar de haha).
Efter de skulle vi ha Elevensval, men fick sluta!
Så jag tycker iallafall dagen har varit riktigt soft!
Imorgon ska vi på bio med klassen på kvällen & dagen efter(torsdag)får vi sovmorgon till halv 10.35!
Nu väntar jag på att min bror ska komma hem.. så vi kan badaa!
Vill inte bada själv :(
De är faktiskt 26 grader i poolen :C
PUSS


Kommentarer !

Kommentera här:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0