◊ Dag 8 - En resa du kommer ihåg

spanien !
jag var ungefär 10 år gammal..
hahah nej skojar bara
har ingen aning om hur gammal jag va
men de va familjen som va på mallorca(?) och vi sten softade
och en dag när vi satt vid poolen
så kommer min farbror och min kusin
helt random
och frågar: får vi sitta här?
och pappa bara: a visst :)
sen jag bara : OMG !?!?!!?!?!?!?
och alla börjar skratta
för dom har typ tagit paparazzzzzzzi fotton och sånt på oss
haha goda tider
typ varje gång vi åker utomlands kommer någon i vår släkt och överraskar oss
skit kul hihi :D:D
har inga bilder från den resan på min data, men här är ett kort jag tog idag på lite saker jag hittade när jag städade:D
kort-australien
björn-chile
armband-egypten
snäcka o katt-spanien

Kommentarer !

Kommentera här:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0