förlåt förlåt förlåt

 

hej alla ! :D
har varit hemma från skolan tisdag,onsdag och nu torsdag, men tror jag går i skolan imon.
och de är därför jag inte har bloggat nått :) har inte suttit vid datan på hela tiden. Förlåt för deeee :)
just nu ligger jag i soffan och kollar på svampbob, de äger !! :D
också tänkte jag börja med en sånhär lista så jag har något att blogga om.

 

 

◊ Dag 1 - Bild på mej + 5 fakta

◊ Dag 2 - Vilka bloggar jag läser

◊ Dag 3 - Nånstans du ska resa

◊ Dag 4- Vad jag vill bli när jag blir större

◊ Dag 5 - Din bästa vän!

◊ Dag 6 - Favorit film & favorit låt

◊ Dag 7 - Min favorit årstid & varför

◊ Dag 8 - En resa du kommer ihåg

◊ Dag 9 - Bild på mig för ett år sen

◊ Dag 10 - Bild på mig & bästa vän

◊ Dag 11 - Mitt rum i bilder

◊ Dag 11x2 - Dagens outfit

◊ Dag 12 - Bästa köpet 2010

◊ Dag 13 - Barnprogram ja kollade på när jag var liten

◊ Dag 14 - Min favorit högtid

◊ Dag 15 - Vad som händer i sommar

◊ Dag 16 - I min väska har jag ..

◊ Dag 17 - Favorit djur

◊ Dag 18 - En vän du brukar vara med

◊ Dag 19 - En du litar på

◊ Dag 20 - En saknad vän

◊ Dag 21 - Din gardrob

◊ Dag 22 - Hiss&Diss

◊ Dag 23 - Bästa ämnet

◊ Dag 24 - Vad jag ska göra idag

◊ Dag 25 - Favorit artist

 

börjar i nästa inlägg :D


Kommentarer !

Kommentera här:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0