hej bror

igår va jag först där uppe & softade stenhårt
och sen frågade bella om vi skulle ta en fika
och såklart jag ville de lixom !
men sen sa hon att hon inte hade råd och blablabla
så blev ingen fika
men hon kom hit iaf & mamma hade gjort kladdkaka och köpt glass & hallon o blåbär & sen hade min bror gjort frukt saker
de va as gott :D
så blev en fika iallafall :D
sen kollade vi på melodifestivalen och sen kom josse vid 10
så vi stack ut med henne & när vi va ute
typ kanske tvingade jag bella att hon skulle hoppa på isen :$
så hon hoppade (så dum som hon är lyssnade hon på vad jag sa)
så gick den sönder..
men hon klarade sig
och sen så gick vi hem till josse (vid halv 11 typ)
och sen åt vi bulllllllle & tog kort & softade vid datan ! :D
och sen gick vi hem
o lite sånt
as soft dag med bästa vän som jag saknat !!
love
xoxo

Kommentarer !

Kommentera här:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0