l o v e [ L ]

tjena tjena :D
vaknade vid 10 av att min bror kom in i mitt rum och satte på tvn
fast han har en egen i sitt rum, exakt likadan..
helt sick
sen kom hans kompis och dom stack till estop
och då passade jag på att stääda :D
mamma o pappa hatar mig, helt klart
så jag tänkte : om jag städar kanske dom börjar gillar mig lite iaf..!
så jag damsugade och dammade mellan våningen & städade lite extra i mitt rum :)
så tog jag en dusch och fixade mig lite :D
o tog lite bilder
o så har jag pluggat so & matte !
ska fortsätta med de snart :D
känner mig as duktig att jag städar och pluggar StENHÅrt på en studiedag !
fast igentligen vill jag ut, jätte fint väder !
sol, blå himmel, 10 grader ute.. ååh love
har gjort min spegel ren också (den är inte ren på denna bilden då ju för den är tagen igår:D)
så häär fint ser de ut i halmstad idaaag :D

Kommentarer !

Kommentera här:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0