mäh :(

palla kasta vatten på mej i skolan hela tiden :(
ÄR DE BARA FÖR JAG ÄR SVART?! VA?! VA?!

cha cha bloggen!
skoja baja
men hej:D
kom hem från skolan innan och nu softar jag vid datan med musik ( L )
först i skolan hade vi svenska, men vi va i datasalen så de va nice:)
sen hade vi ingen engelska så vi fick håltimme :D!!
men jag och bella va endå duktiga så vi satte oss i uppehållsrummet och pluggade:D
men självklart ska en VISS PERSON(simon o)störa....
men sen hade vi matte, är klar med allt nu! jippppiie hihihi :D
sen hade vi no(kollade bara film)
så dagen har faktiskt vart soft:D
o så äre ju fredag!
inget speciellt som händer idag tror jag :)
puss&kram :)
bevis till jonte
hoppas du läser detta nu
ägd

Kommentarer !
Skrivet av: allen, han den coola :]

hahahhahaha iphone fyra :D

2011-03-11 @ 15:01:43
URL: http://allenstyle.blogg.se/

Kommentera här:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0