oh fyfän x)

har städat över o mellan våningen nu.. hårt jobb där ja! ;)
HAR STÄDAT HELA MIN BRORS RUM!!
de är nog de äckligaste stället jag varit på ...
ååhh ryser lite
men om han inte håller de fint så kommer han få betala mig 100 kr i timmen varje dag i en vecka!!!:D
lurad...
men jag fick extra pengar av mamma o pappa iallafall :D
dom blev typ överlyckliga när jag visade dom vad jag hade gjort.
asså ni förstår nog inte hur äckligt/smutsigt hans rum är?!
om ni har sett hannah montana, och hennes brors rum? så ser de ut, fast lite mindre kläder !?:s
nice nice
blev inte att dra till estop/stan, gör de imon istället :)
och hon kommer få en present+ överraskning också!!! :D:D
she gonna be happyy :D
aja, nu ska jag nog fixa mina naglar, dom ska vara kortare än förra gången & så ska jag måla dom :D
inte världens bästa bild, men endå :P

Kommentarer !

Kommentera här:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0