fezt

bet mig nyss i läppen...
jävligt dålig uppdatering idag, ingen alls ju.. har faktiskt grejjat lite med en ny header :D
blev rätt så nöjd & den kommer upp snart =)
men nu äre såhär att jag slogs lite med min brosha nyss o han typ drog lite i mitt hår.. så nu när jag typ ''kammar igenom'' håret med handen, så låssnar typ 456789 hårstrån :( fuck han :( mitt hår är så jääääääääävla tunnt o då vill jag inte förlora ett endaste litet hårstrå !!!!!!!!
tappade 4 naglar också när jag va ute i lördags så jag sket i att ha på dom ..
men nu från de till idag-
vi hade ju en sån här ''må-bra-dag'' .
vi började skolan klockan halv 9 & gick in till uppehållsrummet där vare nån som berättade om wapnö osv :)
sen åt vi frukost i klassrummet och sen snackade vi lite(as mycket) om hälsa och sånt
fett me trååååååååk
sen till de bajsigaste - idrotten.
herreguuud. hehhe as tråkigt, jag har noll konition !! :o
sen hem o sånt.
aja, de va allt jag hade att säga, pusspuss !
så snygg hehe

Kommentarer !
Skrivet av: linn

Sv; kul att du är med i dagens blogg :)

kram!

2011-03-21 @ 19:42:06
URL: http://linnnrosenkvist.blogg.se/
Skrivet av: michis §

Hahah, den 'personen' som snackade om Wapnö, är Albins mamma.. :D

2011-03-21 @ 21:33:29
URL: http://imnotretarded.bloggplatsen.se

Kommentera här:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0