äntligen hemma!

idag vid 8 tog jag & några fler bussen in till stan där skulle vi igentligen gått på en rättegång men den blev inställt. istället fick vi då ''håltimme'' i 4 timmar (Y)
först gick Jag, Isabella, Sosso & Allen in till stan. Men eftersom inget hade öppnat eller så, så åkte vi in till fyllinge igen :)
satt där i 2-3 timmar sen hade vi no & sen rast i en halvtimme igen xd sen musik i datasalen. Så idag har vi inte pluggat något alls, fett soft !! :D
stack hem sen åkte jag o klippte mig..
omg kaoz
de är AS KORT
ÅNGEST
haha min frisör säger hela tiden: att jag är snygg o sånt,sen till min bror hon ba: a de blev fint!
HAHAHAHA SÅ ÄÄÄÄGD
sen åkte vi o köpte en cykel!! :D (tack ändå Sara & Bella för att jag skulle fått låna era cyklar, älskar er tjejer<3)
o sen cola o bullar tills imon
ska ju o kolla fåglar..hehe..
puss

Kommentarer !
Skrivet av: mona

har du tänkt & byta din tillfälliga header ? HAHA :D <3

2011-05-11 @ 21:39:08
URL: http://monakamali.blogg.se/

Kommentera här:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0