dra åt helvete

tjena sötisar :)
gårdagen va riktigt soft, bella sovde här och sen stack vi ner till eurostop och köpte en grill, marshmallows & dricka :)
sen gick vi ner till bondgården o grillade. Med Sosso, Allen & Emina!:D
senare kom Sara och Mona meddddddd =)
sen gick vi hem och efter en stund gick vi ut med alla i hela världen
va ute hela dagen typ :)
men iallafall vid halv 1 inatt så äggade någon mitt fönster
KAN NI SLUTA MED DE ELLER?
VAFAN ÄR SÅ JÄVLA SVÅRT ATT FATTA?
vad vill ni? de är min mamma som får stå och ta bort de sen, de luktar äckligt, de fasnar & är svårt att få bort?
har jag gjort dig(er) nått, så snacka med mig eller nått
va inte så jävla fega att kasta ett ägg sen springa iväg?
hoppas att du läser detta nu..
fkn cp barn
heheheh rage :O
men nu ska jag duscha. pussssss :D

Kommentarer !

Kommentera här:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0