helloow im a brownie!

Skojar jag är röd:(
Idag hare varit riktigt soft faktiskt!
Började dagen med en sovmorgon, svenska lektion & so lektion. Efter vi hade solat lite i skolan med Aykut gick vi hem och så kollade vi hur varm de va ute o de va 30 grader! varmaste dagen iår...?
Jaja, sen gick vi tillbaka till skolan eftersom jag hade franska men istället för att plugga franska så gick jag o bella ut o gungade (A)
Efter de så hade vi elevensval, men alla 6-7or gick ut och spelade brännboll :D
Slutade vid 2 & då hängde Isabella med mig hem & från 2 tills..nu har vi varit ute!
Vi har haft jätte kul! badat,solat (!!!) spelat fotboll, tagit massa kort, lekt & planerat malmö på torsdag!
Fett soft dag iallafall!!
- BRUUUUN'!!!! OKEJ?!?!?

Kommentarer !
Skrivet av: aalleen ☮

THE BRUNHETS TÄVLING IS ON BITCH !! :D

2011-05-31 @ 19:54:14
URL: http://aalleens.blogg.se/

Kommentera här:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0