hihihih jag vill också ha något att bloggga om!

◊ Dag 1 - Bild på mej + 5 fakta

◊ Dag 2 - Vilka bloggar jag läser

◊ Dag 3 - Nånstans du ska resa

◊ Dag 4- Vad jag vill bli när jag blir större

◊ Dag 5 - Din bästa vän!

◊ Dag 6 - Favorit film & favorit låt

◊ Dag 7 - Min favorit årstid & varför

◊ Dag 8 - En resa du kommer ihåg

◊ Dag 9 - Bild på mig för ett år sen

◊ Dag 10 - Bild på mig & bästa vän

◊ Dag 11 - Mitt rum i bilder

◊ Dag 12 - Bästa köpet 2010

◊ Dag 13 - Barnprogram ja kollade på när jag var liten

◊ Dag 14 - Min favorit högtid

◊ Dag 15 - Vad som händer i sommar

◊ Dag 16 - I min väska har jag ..

◊ Dag 17 - Favorit djur

◊ Dag 18 - En vän du brukar vara med

◊ Dag 19 - En du litar på

◊ Dag 20 - En saknad vän

◊ Dag 21 - Din gardrob

◊ Dag 22 - Hiss&Diss

◊ Dag 23 - Bästa ämnet

◊ Dag 24 - Vad jag ska göra idag

◊ Dag 25 - Favorit artist


 

 

kommer göra alla idag typ

Kommentarer !
Skrivet av: Anonym

Vad kul att du var med i Dagens blogg!

Den är nu avslutad, gå in och se om det var du som vann eller anmäl dig igen till dagens blogg om du vill ha en ny chans att vinna tusentals fler besökare! :) .

http://beich.blogg.se/2011/may/onsdagens-bloggar.html



Lycka Till!

kram Bea

2011-05-04 @ 13:19:05

Kommentera här:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0