wihoo!

Idag(morsdag!)har jag suttit & pluggat!
No sak tills imon & engelska omprov..
Hoppas verkligen att de går bra nu då! annars blir jag inte godkännd & får säkert ett ig(F?) i engelska till hösten..
hoppas hoppas att de går bra nu då!!
Men iallafall har familjen "firat" lite med tårta osv.. & sen kom farmor o pappas bröder hit också :D
Och sen är de en riktigt soft vecka också, går måndag, tisdag sen ledigt från onsdag-måndag!
Ska fråga Isabella om hon vill föja med till Malmö på torsdag-lördag med :D
Shoppa shoppa shoppa! kommer bli fett kul!
om hon nu kan då alltså ;p
Sen är de bara skoj kvar i skolan (A)
Ca 12 (?) skoldagar kvar till sommarlovet med!
Faan va bra denna sommaren kommer bliiii! Känner de på mig liksom!
Aja nu ska jag kolla liiiite till på engelskan o lägga mig o glo tv!
ps. På tisdag ska de bli 25 grader!
tjena shorts & linne/t-shirt!
BYEE


Kommentarer !

Kommentera här:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0