And we are doing it again

Yes, sosso kom till mig o vi kollade film, men sen började vi göra annat & slutade med att vi hade fezt för 2 pers
Stack in till stan o på bussen mötte vi Emir
Gick till gc o träffade alla andra
Men jag o sosso gillar inte de stället hehe så vi gick en runda på stan & sen in dit igen o fick med oss alla ut höhöh
Vi gick till donken där vi träffade en man som va helt random HAHAH omg
Sen skulle alla hem.. men inte jag o sosso (6)
Så jag sa till Filip att komma.. så va han me Harald & sen träffade vi Kevin o några randoms osvosvosv
Kom hem för en timme sen ungefär iaf o åååt
Är aaas trött nu så ska kolla klart på filmen o sen "sova"
Asså "black christmas" är as failad... typ 67mord på 10 minuter & jag skojar inte nu, fett soft

Kommentarer !

Kommentera här:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0