Inbrott by Sosso

Sofis vet inte att jag har brutit in mig här, men vill ba göra ett inlägg om den underbaraste cheyen så kom på att jag kan hennes blogg lösenord, fett coolt :p
Iaf.


När du läser detta sofis, så vill jag ba meddela att du är världens bästaste chey,
som är go' all day long Lust & äta dig, & du är inte sån typisk chey,
du vet va jag snackar om ((L)) Kan göra allt med dig, ha sjukt cp kvällar/nätter eller ba softa stenhårt,
att ba va o göra ingenting är tillochmed kul eftersom vi är lika sjuka eller
ba skratta & dö för saker som "jag dörr" HAHAHAH där inombords
Majgad, helt underbar är du in&ut & ville säga att jag gillar dig starkt ! // din sooooolack ((L))

Kommentarer !
Skrivet av: aalleen - fotoblogg

SOLACK <3

2011-11-25 @ 17:11:04
URL: http://aalleens.blogg.se/

Kommentera här:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0