Min version av igår haha

Sosso skrev i förra inlägget hur dagen va enligt henne haha
Så här va den enligt mig:
Sosso & Selma kom hit halv 6 & sen tog vi bussen till stan vid 6
Träffade Emina o Aleksandra på en fika hiihi mysigt
Hade faktiskt riktigt kul. "Hur går de i skolan?"
"När jag va liten sa jag hej till en kärring & då sa hon hahahha hon ba hahhahah hon ba hahhaha hon ba hahah de vämde i hjärtat hahahh"
- Haha sossos humor är så dålig så den blir bra ♥
Vi GICK (snabbt också) från stan till linnehed typ o hoppade på bussen där till fyllinge & hem till Sosso för att kolla film osv, men Filip ringde o sa att vi skulle komma till skolaaaaan så vi gick dit en snabbis o träffade han, Jesper & lill André hiiiiiiiiiihiihi
HAHAHAH de är hon som älskar göteborska HAHAH rtard
Gick hem vid 1

Kommentarer !

Kommentera här:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0