fuck you

Igår va jag iskolan till halv 11?!!?!?
Hade klassfest med något läskigt tema typ typ
Vi började med att kolla på en film som jag redan sätt & den är faktiskt riktigt bra :D
Orphan uknow
Sen berättade vår fuckade mentor nån spökhistoria
Sen skulle vi gå typ en spök runda
Så jag höll på att dö
De va inte så farligt men asså va typ as rädd höhöh (a
Sen ba blev de skiit tråkigt och sen gick vi hem blablabla
Men iaf till idag, en lärare vi har börjar gå mig på nerverna, helt fkn seriöst -.-
Först när jag ska gå fram o skriva en mening på tavlan som hon sagt på engeska och den är jngefär "han har vunnit mitt hjärta" (?) och då blev jag fett osäker på ett ord & så säger hon en killes namn sådär ashögt för hela klassen. och den gången, tog de inte allvarligt eller så men sen när hon börjar snacka skit med mina föräldrar om både mig & mina vänner, då går de över gränsen. Ringa hem o säga vem hon tycker jag inte ska umgås med så mina föräldrar får fel syn på mina närmaste vänner & säger jag inte får umgås med dom, hon är ju inte helt frisk i huvudet, och okej jag bryr mig inte, för jag KAN inte sluta umgås med dom bara sådär, de bara e så
Sen för andra gången har hon gjort ett fkn korsord på tavlan & har satt in mitt namn i en mening som lyder typ "någon som gillar o hålla på med killar"
Då, då blev jag sur.
Fan ta dig bitch

Kommentarer !

Kommentera här:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0