Awesome

Tur att jag har Emir som blogger åt mig ibland, tex inlägget under!
Åh iaf kommer dö snart
Gick ut typ 6 till ff & sen hem igen vid 9/ halv 10 & sen gick jag ut med Sara igen vid 10 & sen va vi med Johan o dom utanför ff, kl 11 drog vi hem till Sara & ba softade, en halvtimme senare kom Johan Emir André & Daniel o började störa oss & vid 00 kom Solack, min sötnos <3
Sen satt vi vid datan o facerapade varandra och "sov" lite överallt sen gick killarna ut typ 7655 gånger o sista gpngen hängde jag med, kul där ja
Aja somnade iaf vid halv 8? och vaknade igen 20 i 12 typ..
SÅ nu ska jag duscha o sova, läsa igenom engelskan & sen vet jag inte ifall vi ska ut igen eller nått
Cya

Kommentarer !

Kommentera här:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0