It's taking me higher

HAHAHA fan va ful helg HAHA omg
I fredags va alla ute som vanligt osv, VISSA fick inte gå ut, Sosso stack runt 10, några drog vid 11 & jag stack hem till Emir med Johan André & Anton. Kom hem halv 1, lite soft sådär mitt i natten
Igår gick jag först ut med Kalte kl 4 & stack hem 7, vid 8 stack jag till dom andra som redan va utanför ff & hade de kul med Sosso iaf ♥
Eftersom vi går ut med samma personer varje dag, som vi gjort i säkert 4 veckor nu.. blir dom tråkiga att va med, seriöst, att leka fulla o lägga sig vid kanten av bussgatan så bussarna stannar o frågar om man lever.. går de inte lite för långt? eller kanske bara kul HAHHAA
Aja alla stack helt random vid 11 & jag o sosso ba softade runt ute till halv 1 igen (a
Tagga tacokväll på ff imon/ gå bus eller godis :D
HAHA omg de finns en as läskig häxa här, vi skulle knacka o fråga bus/godis med de slutade med att alla pissade på sig o sprang som hästar

Kommentarer !

Kommentera här:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0