fml

Först på filmen va de en turk som kom o tryckte ner en klubba i halsen på mig så jag höll på att dö
Sen hade han tydligen rivit mig eller något liknande i pannan så de svider & gör ont
Sen när vi hade slutat hade en viss polak tagit med sin hund till skolan & så kommer Robert o skulle ta mig mot hunden (jag är rädd för den, om de är någon som inte fattade de) så ramlade vi o så dog jag på riktigt
Skrapade upp min arm så har skit ont i den
+ för nån dag sen, lyfte Johan upp mig och sen slängde ner mig i soffan så jag bröt röven
lyckad dag? AFAN
poes
coolacheyer
tagen från sosso <3

Kommentarer !
Skrivet av: Johanna - En ryttare, en dröm!

sådär :D nu är du tillagd på bloglovin, allt bra me dej??

2011-10-20 @ 23:12:48
URL: http://www.johannaagren.blogspot.com

Kommentera här:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0