I din närhet är jag världens lyckligaste

"Hitta killen som älskar dig för den du är. Han som kallar dig vacker istället för sexig.

Han som visar vad han känner för dig. Han som vill visa upp dig för hela världen.
Han som skiter i alla andra tjejer han kan få.. Han som ligger vaken bara för att se dig sova.
Han som håller dig i handen framför sina vänner.
Han som vänder sig om och ler mot sina kompisar och säger, "de är henne som jag älskar och ingen annan"

Jag har hittat denna killen, världens bästa kille! Jag älskar dig Ludde ♥
Absolut inte världens bästa bild på mig, meeeen kbry
De är den enda jag har på oss 2 tsm hihi

Kommentarer !
Skrivet av: josefine bernhardt !<3

Så söta omg , hoppas ni har det bra till sammans !<3



Men om jag sk ava ärlig så liknar han andreas i tröninge om du vet vem jag menar :P <3

2011-09-15 @ 22:12:31
URL: http://jjoossaans.blogg.se/
Skrivet av: Fiona

Awww! Så söta ni e tsm!<3 <3

2011-09-16 @ 08:39:02
URL: http://Fionakrasniqi.bloggplatsen.se

Kommentera här:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0