sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead

Hej friends
I fredags kom Ludde hit vid 6 o sen drog vi ut med Josse, Stefan & Besart en stund.. sen gick vi hem till Josse och kollade film :)
Vi kom hem runt 11 & somnade typ direkt (a
På lördagen stack vi också ut med Stefan och Besart, fast denna gången va Bella & Stephanie med!
LOOK AT MY ARM!! (a HAHA
Haha snälla är dom inte.. har en fet bula i huvudet tack vare Ludde :(.. amen kul hade vi iaf :)
Sen gick vi hem för de blev iskallt & kollade film som båda 2 somnade till (a
Hahah han tog hela min säng så jag fick sova på golvet..
Och idag gick jag till kyrkhelvetet halv tio & sen har jag bara sovit hela dagen, fett me skönt assåå
Ludde åkte igen vid 6.... :(

PUSSHEJ NOOBS


Kommentarer !

Kommentera här:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0